Followers

Monday 6 June 2011

Gadis PERASAN :]


ASSALAMUALAIKUM wahai umat indu islam yang disayangi & dihormati sekalian . 
cehh , over pulak cik nana kita ni . haha ;] sekarang bermula la cik nana kita hendak membuka mata luas-luas untuk menaip STORYMORY yang agak gila ini . al-kisah ~

SUMPAH wey , bila aku bace minah ni punya BLOGGER memang teruja gila babi la . mesti korung tertanya-tanya kan apa pasai dengan cik nana kita ni . hahaha ;] yelaa , selama ni tak pernah aku dengar kata-kata manis daripada mulut kawan aku sendiri . ni FIRST TIME ^_^ 

sila nga-nga mulut anda luas-luas setiap kali bace BLOGGER minah ni :DD
macam tak percaya kan ? haha ;] teruja gila aku . mula-mula memang nak tergelak la sebab benda ni macam dalam mimpi aku je tapi lama-lama aku lihat balik memang seiras la . *perasan beno 

so suda tengok kan-kan ? sila JELOUSE ramai-ramai ~ aku follow ampa semua yea . haha ;] kepada my sayang ia itu NAZRIL FAZWAN , sila jangan perasan okey ? aku cuma puji je . haha ;] 

p/s : aku memang suka perasan , ampa baru nak tau ke ? agaga ~



copyright by cik nana :)

No comments: