Followers

Saturday 11 June 2011

Connect With FACEBOOK :')


ASSALAMUALAIKUM kepada semua umat yang di gelar ISLAM . di sini aku sukar untuk terangkan tentang perincian aku sendiri ;') lagi pon tiada sapa akan paham sekiranya aku meletakkan perkara tersebut secara panjang lebar . haha , mesti korung igat aku ni MERENG or OTAK TAK BETOL . jadi , untuk tidak merumitkan benda yang memang tak perlu aku rumit-rumitkan lagi ni . aku rumuskan perkara ini secara ringkas bahawasanya aku tidak paham tak tentu pasal ^_^

|
|
|
|
|
|
V


kenapa selama ni aku tengok ramai orang yang add aku semuanye aku tak accep ? mybe aku ni tak macam korung kot . aku ngaku memang aku ni jenis memilih sikit . . SORRY ey ? haa , aku tengok cara depa pon tau yang depa ni nak semua yang okey-okey bagai ;') yang paling tak boley terima hakikat sebab PANTANG TENGOK AWEK CUN sikit mesti nak kena add . arghh ~ menyampah laki macam tu .

p/s : sapa makan babi terasa haramnya ;')





copyright by cik nana :)

No comments: