Followers

Tuesday 14 June 2011

Sayang Kau Seorang ^_^


SENYUM SOKMO ;') sikit-sikit nak termenung pasal minah ni . sikit-sikit nak biar je fikiran MENERAWANG tak menentu ! cik nana oi , kau jangan membazirkan masa di alam minda kau tu lagi boleh tak ? tolong cuba mendapatasikan diri kembali ke realiti . kita berada di sini sekarang ni , this is our journey .

first sekali aku ingin mengucap kan terima kasih banyak-banyak kepada minah ni . hee ;') mesti korung nak tau sangat kan sapa minah yang aku maksudkan & mesti korung nak tahu jugak kenapa aku cakap terima kasih kat minah ni ~ hee ;') cer cite . yela , minah ni la yang tolong ajar kan aku tukar kan BACKGROUND BLOG . so dengan kata manis aku just boley cakap terima kasih la kat minah sorang ni . sekarang sila lihat di bawah & gelak manja ey ?

|
|
|
|
|
|
|
|
|
V


ehehh , sapa minah yang memakai tudung ni ? hee ;') dia la kaka angkat tersayang aku yang bernama PIJA / BAMBAM . yang lain pon aku sayang jugak . so jangan jelouse tak tentu pasal sangat okey ? just simple ^_^ btw korung mesti kenal kan ? hee ;') *gelak sampai mati

p/s : thanks a lot kaka sayang coz ajaq adk buat benda ni moa okey ? hee ;') sayang kau gila bapak punye ~


copyright by cik nana :)

2 comments:

Nurul Hafiza said...

OMG , terharu gilaaa dekkk . syg kau jugak dek .

nurul husna said...

hee ;') thanks kaka syg .