Followers

Thursday 2 June 2011

Sweet Moment ;]


wah , rasa lain pulak bila dah lama tak UPDATE BLOGGER . rindu tu semestinya ;]
okey la , malas nak sembang banyak . now maw cerita pasal semalam ( 2june2011 ) hari yang paling aku benci  best bagi aku . kenapa & mengapa ? mesti nak tahu sangat-sangat kan ? ceh , sokey aku cerita .

semalam aku keluar KOMTAR bersama-sama my bofie & my frend . ceit , speking pulak cik nana kita ni .
haha , sila jlouse ramai-ramai ;DD alamak , cik nana kita ni dah mula dah dok potpet macam macik . asalammualaikum cik nana , minta tolong diam 5minit sat ! grr ~ sorry sangat wahai kawan-kawan ku .
aku sambung cerita ni , sila buka mata luas-luas & sila paham . 

sampai KOMTAR saja aku bersama yan cekendos terus pergi makan KFC . maklum la perut ni selalu dok buka lagu pagi-pagi . haha ;] lepas makan saja yan cekendos mahu tunggu hafiz cekendos . penat juga la cari hafiz cekendos ni . duduk tak pernah satu tempat je . agaga ^^ bila jumpa dah hafiz cekendos aku & yan cekendos teman hafiz cekendos pergi makan kat FOODCOURT KOMTAR . haha , melawak kan la bila ada orang happy kan aku & aku happy kan mereka balik . tiba-tiba saja ada la 3 orang mamat mana tah mai kat kami . kacau line la :DD

jalan punya jalan aku tunggu adek angkad aku pulak . AINA SAYANG ;] lama juga la tunggu dia . sampai aku nak tertido dalam tandas . haha . joke je adek . then kami moa p karokey . habis karokey kami lepak kat atas DOM KOMTAR . 


snap by NAZRIL FAZWAN ;]


snap by YAN CEKENDOS ;]


FAZWAN & HAFIZ ;]

ini la hasil tangkapan kami . haha ;] semad-semad ta ? ceit , perasan betoi cik nana ni . okey la kawan-kawan semua , cik nana kita dah bisik kat dalam hati ni sebab tangan dia nak tercabut . haha . sabo cik nana ! calo-calo dulu you alls ;]




copyright by cik nana :)

No comments: