Followers

Friday 29 April 2011

Hidup & Mati Saya :]


sayang aku kepada budak ini sangat mendalam . haha :] kenapa & kenapa ? korung tak perlu tahu oke .
now aku storymory kat you alls . dulu memang aku tak kenal ini budak tapi entah macam mana aku bole amek dia jadi adeq aku . haha :] apa-apa pon sayang aku kat dia memang sampai aku mati .buat terok haha :]
aku akan tunjuk kat korung adeq kesayangan aku tau tapi kena janji dengan aku la . tolong jangan ambil dia daripada aku !


ini la adeq kesayangan aku . sila jlouse oke ? haha :] adeq aku ini la yang paham perasaan aku sikit . aku pon paham dia juga . bila aku sedih dia pujok aku & bila dia sedih aku pujok dia . aku ni memang tak suka tengok bila adeq aku dipermainkan oleh lelaki ! so siapa nak kawan dengan adeq aku ni memang harapan .aku nak cerita panjang-panjang pon tak bagos sebab itu namanya aku berlagak .

p/s : tak perlu la korung nak jlouse kat aku oke !

copyright by cik nana :)

No comments: